Bad Michael Jackson Nuestra traducción tiene más líneas que la versión original ayúdanos a sincronizar. All I wanna say is that. Bonne écoute à tous et n'oublie pas de t'abonner pour ne pas manquer mes autres vidéos. Bad MICHAEL JACKSON Testo e Traduzione Inglese Italiano PAROLES. Bad Your butt is mine, gonna tell you right Just show your face in broad daylight I'm tellin' you on how I feel Gonna hurt your mind, don't shoot to kill Sha'mon, ah, sha'mon Lay it on me, alright I'm givin' you on count of three You know I'm bad, I'm bad You know it (Bad bad-really, really bad) You know I'm bad, I'm bad Cause I run UPT, you know (Bad bad-really, really bad) And the whole world has to answer right now Just to tell you once again, Who's bad The world is out You're doin' wrong Gonna lock you up Before too long, Your lyin' eyes Gonna tell you right So . Traduction de la chanson Bad par Michael Jackson Bad : traduction de Anglais vers Français [Méchant] Ton cul est à moi Je vais te le dire clairement Montre juste ton visage Au grand jour Je te dis Ce que je ressens Je vais te faire du mal Ne tire pas pour tuer Vas-y Vas-y Fournies-le moi Très bien Je te laisse Jusqu'à trois Pour montrer tes choses Because I'm bad, I'm bad (Shamone) (Really, really bad) You know I'm bad, I'm bad You know it (Really, really bad) You know I'm bad, I'm bad (Shamone) You know (Really, really bad) And the whole world has to Answer right now Just to tell you once again: Who's bad? Bad by Michael Jackson - Songfacts Because I'm bad, I'm bad (Shamone) (Really, really bad) You know I'm bad, I'm bad You know it (Really, really bad) You know I'm bad, I'm bad (Shamone) You know (Really, really bad) And the whole world has to Answer right now Just to tell you once again: Who's bad? Traduction de la chanson Bad par Michael Jackson officiel. Michael Jackson - Bad (traduction en français) - YouTube [Verse 2] The word is out You're doing wrong Gonna lock you up . Nivel de Dificultad: Alto- Facebook: https://www.facebook.com/Traducciones-MJ-1674482752881471/- Canal en Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCFUZkoBKn. Traduction de la chanson Bad par Michael Jackson officiel Bad : traduction de Anglais vers Japonais お前は俺の獲物だ ここで白黒つけてやろう はっきり顔を見せてみろ 太陽のもとに晒すんだ 教えてやるさ 俺の感情を 痛めつけてやるよ その頭を なに 撃ち殺すわけじゃないさ さあ かかってきな 覚悟を決めな 俺に任せとけよ そうさ お前に猶予をやるよ カウントダウンは3秒だ そしたら度胸見せてみな できなきゃ 俺の前から消えちまえ よく聞いておけ 口には気をつけることだ お見通しなのさ お前の手の内も どんな野郎なのかもな 可能性は無限大なんて人は言うが 本当のことだと俺は確信してる Traduction de la chanson Bad par Michael Jackson officiel Bad : traduction de Anglais vers Allemand Dein Arsch gehört mir Ich sag dir, wie es ist Zeig dein Gesicht Im Tageslicht Ich verrate dir Wie ich mich fühle Werde deinem Verstand wehtun Schieß nicht um zum Töten Komm schon Komm schon Zeig mir was du hast Los geht's Ich gebe dir Zeit Traductions : bulgare, espagnol, . Home - Michael Jackson Official Site Paroles de chanson et traduction Michael Jackson - Man In The Mirror - альбом «Bad» Tous; Original; Traduction; I'm Gonna Make A Change, Je suis Gonna Make A Change, For Once In My Life For Once In My Life It's Gonna Feel Real Good, Il va se sentir vraiment bien, Gonna Make A Difference Gonna Make A Difference Gonna Make It Right .
Ordre Des Avocats Draguignan,
Malvoyants Mots Fléchés,
Stelvision Simulateur,
Articles B