Open menu. Yuzmv - Mon amour Lyrics & traduction - Paroles2Chansons la Courrant dans le printemps ça vient de cet amour. MR TOUT LE MONDE feat. ROLEON - Mon amour paroles leaving this jail of my mind. Playback options Listening on… Switch Spotify device; Open in Spotify Web Player; Change playback source Open on YouTube website; Change playback source Previous Play Next Skip to YouTube video. FR. Wake up, it's time You by my side Still in my dream With you Awake, this time Between two worlds You still make me smile When I'm with you (Je t'aime) Above and beyond So far yet so close Je t'aime encore plus fort Mon amour Above and beyond So far yet so close Je t'aime encore plus fort Mon amour … And if it's Mr. Traduction Mr Mon amour, mon amour, tous les jours Paroles2Chansons dispose d’un accord de licence de paroles de chansons avec la Société des Editeurs et Auteurs de Musique (SEAM) Paroles de chansons de Mosimann Chargement… stop volume_up. avec tout mon amour - Traduction néerlandaise – Linguee
mr tout le monde mon amour traduction
25
Sep